בוגרי BPM בשיתוף מוסיקלי מיוחד בתערוכת “חיזיון”

תערוכת האמנות “חזיון”- דרמה של פנטזיה, רגשות וקונפליקטים בציור ובשירה. בתערוכה החדשה ושמה “חיזיון”, אשר תקיים ב- SALOONA art bar תל אביב (רחוב תרצה 17 יפו), יציגו האמנים לימור סוקניק, נאוה כורש ויחזקאל נפשי דרמה של פנטזיה, רגשות וקונפליקטים בציור ובשירה. אירוע פתיחה החגיגי יתקיים ביום שני, ה- 23.4, בשעה 20:30, בליווי מוסיקה שהותאמה במיוחד לאירוע הנוכחי בעריכת בוגרי BPM, המכללה לסאונד ומוסיקה מתקדמת בישראל.

“אֲנִי אֶשְׁלַח אוֹתְךָ הַרְחֵק מִן הַמָּקוֹם בּוֹ נוֹלַדְתָּ בְּחִפּוּשׂ אַחַר הָאֱלֹהִים וְהַיֵּשׁוּת”.
(מתוך השיר “חזיון”/ יחזקאל נפשי)

 

האמנים שיציגו בתערוכה:

לימור סוקניק :

אמנית רב תחומית מציירת בטכניקה ייחודית ויוצרת מיצג דרמטי. “המוטיב המרכזי שמוביל אותי הוא מיניות ומסתורין. בעקבות תהליכים נפשיים ורגשיים שעברתי השתחררו הדמויות מהמבנים בהם היו כלואות וכיום מודגשת האישיות המיוחדת של כל אחת מהן. הדמויות גרוטסקיות ומונצחות ברגעי השיא שלהן, כפי שאני רואה אותם, הסצנות הזויות במידה רבה, אבל בכל זאת נטועות בדמיון הבריא של כל אחד מאיתנו…”

נאוה כורש :

אמנית רב תחומית, המגדירה את תהליך היצירה שלה כסוג של א.ק.ג: “..איזה תהליך של מתן צורה למשהו שאתה לש, לא מוצא לו מילים אבל נוצרת צורה, משהו בר שיחה, שהציור הינו ההקלטה הסופית שלה. מה שהצופה מקבל הוא תמצות שלאחר עריכה, הוא לא רואה את שיירות הגמלים שעברו עד שהגענו לכאן, לא מספרים לו בדיוק מה קרה עד ש……”

יחזקאל נפשי :

משורר רגיש בעל שפה גבוהה המרבה לכתוב על הבדידות ועל השאלה האמונית, הדיאלוג שבין אדם כיצור יחידי למול החברה הקולקטיבית, האדם, לבין אלוהיו. שיריו נישאים כמו תפילה פרטית ורבים מהם אף הולחנו ותורגמו לשפות שונות. מאמריו מופיעים בירחוני הספרות בארץ ובעולם ומתורגמים לשפות שונות.

“החוכמות היפות מרוממות אדם משפל עבדותו בעולם הזה. חובה להכיר עם היופי ולרדוף אחרי הנשגב בניב שפתיים ובפועל ידיים על מנת להסיר את המכשול מהדרך המובילה אל הקודש פנימה.” (מרדכי צבי מאנה).

התערוכה תתקיים בתאריכים: 14.5 – 23.4 החל מהשעה 21:00. הכניסה לציבור הינה חופשית וללא תשלום כלל בכל שעות הפעילות.
את התערוכה אוצרים: אתי ופרדי פביאן
הפקה ותאום: אורית קימל