הסטודנטים והבוגרים של מכללת BPM מהווים גרעין מרכזי בעשייה המוזיקלית בתעשייה המקומית והעולמית. בעמוד זה תוכלו לראות את כל החדשות והתוצרים של חברי קהילת BPM, שממלאים אותנו גאווה ותמיד נשמעים מעולה.

 

חדשות הסטודנטים והבוגרים של מכללת BPM

אוקטובר 2021

דור דנינו (Dor Danino) מופיע בפסטיבל Sunflower - מכללת BPM

דור דנינו (Dor Danino), בוגר מסלול EMP המקיף ליצירה והפקה אלקטרונית במכללה ניגן לאחרונה דיג’יי סט צהריים בחווית ה-Open-Air של פסטיבל Sunflowers האדיר שהתקיים כהרגלו בחוף הדקלים והרקיד ים של אנשים!

עמית אגמי (Mita Gami) ורועי ימאגוצ’י (Yamagucci) בוגרי מסלול EMP במכללה משתתפים בריליס הראשון של Adam Ten בלייבל Diynamic (הלייבל המוערך של Solomun), שכבר הספיק להגיע לצמרת מצעד ההאוס המלודי והטכנו בביטפורט!

רוני אמיתי (Roni Amitai), בוגרת מסלול EMP ליצירה והפקה אלקטרונית במכללה, מוציאה קטע חדש ומשותף עם הזמרת דניאל מזוז בלייבל NG Trax של Nima Gorji, ואיתו מוציאה גם קליפ סינמטי יפהפה שביימה בעצמה!

ספטמבר 2021

בוגר מסלול BSP המקיף להפקה מוסיקלית עומר לוז, המוכר בזירת הביטים והמוסיקה האלקטרונית כ-Peter Spacey, הרעיד בשבוע שעבר את הכולי עלמא בהופעת סולו – כמה גאווה!

רביד פלוטניק (נצ’י נץ’) מוציא אלבום חדש בהפתעה ענקית, ועל ההפקה של האלבום כולו תמצאו את בוגר מסלול ההפקה האלקטרונית במכללה והיכשרון האדיר – ישי סוויסה!

Yali Blank המוכשרת, בוגרת מסלול EMP במכללה, נכנסה עם שירה “Black Skies” לפסקול הלהיט הישראלי של נטפליקס, “פגע וברח”, והדרך משם למצעדים כמו Tunefind הייתה קצרה!

מתן דרור כובש את מצעדי ההשמעות - מכללת BPM

מתן דרור, בוגר מסלול EMP של המכללה, ממשיך לקטוף תארי ענק במצעד אקו”ם השנתי, עם זכייה במקום השני ברשימת המעבדים המושמעים ביותר, 6 שירים ב-20 המובילים ועוד. בשלב הזה אנחנו יותר ממעריצים!

Whales מעיף את הפסטיבל האמריקאי Lost Lands - מכללת BPM

פסטיבל Lost Lands התקיים בשבוע האחרון של ספטמבר באוהיו, ארה”ב, ובוגר מסלול הפקה אלקטרונית במכללה טל רוכמן (Whales) היה שם כדי להעיף כמה אלפי אנשים עם סט מטורף שלו!

בוגרי המכללה ארז יחזקאל (R-CHY) ונאור גל (NAOR) משתפים פעולה בשיר חדש עם האמן הטורקי BeatItPunk במה שנראה שהולך להיות להיט ענקי במועדונים – שימו אוזן!