האם כדאי ללמוד מוסיקה?

ידע הוא כוח – הפתגם הזה נכון לתחומים רבים בחיים, גם לתחום המוסיקה. אכן, ע”מ ליצור מוסיקה איכותית צריך בראש ובראשונה כשרון, וללא כישרון כנראה שכל הידע התיאורטי והטכניקה לא יספיקו. אולם, אין דבר מאכזב יותר מכישרון מבוזבז, וזה מה שהופך את לימודי המוסיקה לשלב הכרחי בהתפתחות האמן, ועושה את ההבדל בין אמן טוב, לוירטואוז בתחומו. גם יוצרים מפורסמים מחליטים לרוב בשלב כלשהו בקריירה להרחיב את הידע שלהם – בלימודי הפקה, סדנאות כתיבה והלחנה וכד’, הם יוצרים אופקים חדשים עבור האמנות שלהם.

במכללת BPM למוסיקה, סאונד והפקה הקיימת מזה למעלה מעשור, היצע רחב של קורסים שמטרתם לטפח ולהוציא את המיטב מכל אמן, כך שיוכל למצות את הפוטנציאל שלו באופן מקסימלי.

לא מדובר רק בידע תיאורטי –עולם המוסיקה בימינו מתקדם ומתחדש תדיר באמצעים טכנולוגיים, כלים מתקדמים ליצירה, הפקה ועריכה של מוזיקה, ודרכי שיווק וקידום שלא היו קיימים בעבר.
בי פי אם, המכללה היחידה בישראל אשר מוסמכת ע”י החברות החשובות בעולם בתחום – Steinberg, apple וAbelton, מציעה לכל נרשם ייעוץ אישי והכוונה על מנת שיוכל למצוא את הדרך הטובה ביותר לפתח קריירה מוסיקלית מצליחה.

לפרטים והרשמה לקורסי מוסיקה