בלאק פריידי 2021 Black Friday, ריכוז מבצעים למוזיקאים ומפיקים

בלאק פריידיי הגיע ואיתו כמובן גם חגיגת ההנחות המטורפות! חברות ציוד ופלאגינים מציעות כמיטב המסורת השנתית את המבצעים הכי טובים שיש להם להציע, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולמצוא את ההטבות הכי שוות שיש, אז הכינו את הארנקים. העמוד ילך ויתעדכן עם המבצעים החדשים שצפויים לצאת בהמשך.

 

אז הנה כמה מהמבצעים הכי שווים שיש בשישי השחור 2021:

 

Arturia, הנחות על כלים וירטואליים ואפקטים

בלאק פריידי 2021 Black Friday, ריכוז מבצעים למוזיקאים ומפיקים - מכללת BPM

ארטוריה היא יצרנית פלאגינים, כלי נגינה וציוד אולפן, המציעה ארסנל כלים שהולך ומתרחב מדי שנה, וכולל הדמיות לסינתיסייזרים וכלי נגינה משובחים מאורך ההיסטוריה המוזיקלית, יחידות אפקטים ומעבדי אודיו מדמי-אנלוג משובחים ועוד רבים. השנה Black Friday מביא איתו הנחות של 50% על כמה מהמוצרים המרכזיים בקטלוג של החברה: חבילת הפלאגינים V Collection 8, הכוללת גרסאות וירטואליות של סינתיסייזרים אייקוניים כמו הג’ונו של רולנד והאוברהיים של דייב סמית’ שהצטרפו לאחרונה לקולקציה. בנוסף, אוסף האפקטים FX Collection 2, הכוללת שלל פרה-אמפים, דיליי, פילטרים, קורוסים, ריוורבים ועוד רבים שגם הם משחזרים דגמים אייקוניים כמו הספייס אקו של רולנד או ה-1176 של יוניברסל אודיו. גם הסינתיסייזר פורץ הדרך Pigments 3 מוצע בחצי מחיר!

 

לעמוד המבצעים של Arturia

 

Black Rooster Audio, הנחה על פלאגינים למיקס

מבצעי Black Friday 2021 של Black Rooster Audio - מכללת BPM

בלאק רוסטר אודיו הינה יצרנית בוטיקית של פלאגינים מדמי-אנלוג משובחים מכל הסוגים, לרבות איקוולייזרים, פרה-אמפים, קומפרסורים ועוד רבים שמבטיחים לכם את הטעם האנלוגי המשובח בתוך האולפן הממוחשב שלכם במלוא הדרו! בלאק רוסטר ידועים כנדיבים במיוחד בבלאק פרידיי, ומציעים לכם את הבאנדל הענקי שלהם שכולל את כל הפלאגינים של החברה שיצאו עד היום במחיר רצפה! אם אתם סקרנים, אל תחשבו פעמיים.

 

לעמוד המבצעים של Black Rooster Audio

 

Celemony, הנחות על מלודיין הפלאגין לתיקוני זיופים

מבצעי Black Friday 2021 של Celemony

סלמוני הם היוצרים של אחד מהפלאגינים הכי מהפכניים בהיסטוריה של שוק הפלאגינים, מלודיין. למי שלא מכיר – מלודיין הוא מנוע אודיו מתוחכם במיוחד המיועד לעריכת פיץ’ של תפקידי שירה, והוא התפרסם בזכות הממשק המאוד אינטואיטיבי שנוצר לצד הטכנולוגיה המדויקת לתיקונים קטנים עד גדולים של תפקידי שירה. בבלאק פריידיי הקרוב, הגרסה ההתחלתית של התוכנה, Melodyne Essential מקבלת 50% הנחה! שווה לנצל לכל מי שמתעסק במוזיקה עם שירה בפרונט, שזה ככל הנראה הרבה מכם.

 

לעמוד המבצעים של Celemony

 

Eventide, הטבות על אפקטים ופלאגינים

מבצעי Black Friday 2021 של Eventide

איוונטייד היא אחת היצרניות הותיקות בתחום המוזיקה והאודיו, עם מעבדי אפקטים שקיימים כבר שנים בגרסאות פיזיות שניתן היה למצוא כמעט בכל אולפן. איוונטייד גם מככבים בתחום הפלאגינים, עם המון גרסאות וירטואליות לכמה מהמכשירים האהובים של החברה, לצד פלאגינים חדשניים שממשיכים למצב את איוונטייד ככוח יצירתי חזק בשוק. דוגמה מצוינת לכך הוא SplitEQ החדש, שמציג ממשק מעניין שמשדרג את האיקוולייזר הפשוט לכלי עוצמתי במיוחד, וניתן למצוא אותו בהנחה לצד המון מהאפקטים והבאנדלים האהובים של החברה. שווה מאוד!

 

לעמוד המבצעים של Eventide

 

iZotope, הטבות על פלאגינים ואפקטים

מבצעי Black Friday 2021 של iZotope - מכללת BPM

עוקבים אדוקים שלנו וודאי מכירים את אייזוטופ, שכן אנחנו כבר זמן רב מעריצים של המוצרים הנפלאים של החברה הזאת. בין אם מדובר ב-Ozone ו-Neutron, שיצרו מהפכה של ממש בעולם המיקס והמאסטרינג דרך שימוש בבינה מלאכותית וכלים וורסטילים במיוחד, או כלים יצירתיים במיוחד כמו Iris, BreakTweaker ועוד רבים, לאייזוטופ יש קטלוג משובח ומגוון שיכול לענות על צרכים של כל מוזיקאי משלב היצירה הראשוני ועד המאסטר הסופי. בבלאק פריידיי הקרוב, אייזוטופ יוצרים במיוחד 3 באנדלים חגיגיים שכוללים את כמה ממוצרי הדגל של החברה במחירים זולים בטירוף. במידה וכבר יש לכם בבעלותכם מוצרים שלכם, אנחנו ממליצים לכם גם לבדוק במשתמש האישי שלכם את סקשן השדרוגים (Upgrades / Crossgrades), כי גם שם צפויים לחכות לכם מבצעים מעולים.

 

לעמוד המבצעים של iZotope

 

Kush Audio, הטבות על פלאגינים למיקס

מבצעי Black Friday 2021 של Kush Audio

קוש אודיו, חברת הפלאגינים הבוטיקית שמוכרת בזכות הסאונד מדמה האנלוג המשובח שלה, יוצאת בסדרת מבצעים והטבות בגבהים משתנים על כל מוצרי הקטלוג המשובח שלה. זה כולל פלאגינים בודדים וגם באנדלים שכולם מיועדים להוסיף תנועה וחמימות על כל ערוץ או מיקס שתשימו אותם עליו. לאלו שלא מכירים את החברה לעומק נמליץ להתנסות בסדרת הפרה-אמפים Omega, שזמינים במחירים של 17$ לאחד, ו-59$ לבאנדל הכולל את כל ארבעת הסוגים.

 

לעמוד המבצעים של Kush Audio

 

Plugin Boutique, הנחה על סינתיסייזר קיק

מבצעי Black Friday 2021 של Plugin Boutique - מכללת BPM

ברוב ימי שנה, פלאגין בוטיק הם פלטפורמת מכר שמרכזת שלל מבצעים של המון חברות, וגם בבלאק פריידיי הזה, תמצאו באתר החברה המון מבצעים שווים על כל מיני פלאגינים, חלקם ברשימה הזאת. אך בנוסף לכך, פלאגין בוטיק גם יוצרים פלאגינים מקוריים אחת לכמה זמן, ואחד מהם הוא ה-Big Kick, סינתיסייזר הקיקים שזכה לתהילה רבה בקרב יוצרי מוזיקה אלקטרונית מכל הסוגים. אם אתם אוהבים קיקים גדולים, אז הפלאגין הנהדר הזה מחכה לכם ב-50% הנחה באתר החברה.

 

לעמוד המבצעים של Plugin Boutique

 

Polyverse, הנחות על אפקטים יצירתיים

מבצעי Black Friday 2021 של Polyverse - מכללת BPM

פוליוורס הם חברת פלאגינים כחול-לבן שאחראית לכמה מהפלאגינים המעניינים בשנים האחרונות, חלקם נעשו בשיתוף אינפקטד משרום. אנחנו כמובן מדברים על להיטים כמו ה-Manipulator, פלאגין עיוותי השירה והווקודר המשובח, ה-I Wish שמספק עיוותי זמן גרנולאריים פסיכדליים במיוחד, או ה-Gatekeeper שלוקח את קונספט הגייטינג צעד אחד קדימה. בבלאק פריידיי השנה, פוליוורס מציעים מבצעים שווים במיוחד על כלל הפלאגינים שלהם, לרבות הבאנדלים. הזדמנות מעולה ליוצרי מוזיקה אלקטרונית עם דגש על פסייטראנס!

 

לעמוד המבצעים של Polyverse

 

Positive Grid, הנחות על אפקטים לגיטרות

מבצעי Black Friday 2021 של Positive Grid - מכללת BPM

פוזיטיב גריד הם אחת החברות האהובות ביותר על רוקיסטים ומטאליסטים בעולם האודיו וההפקה המוזיקלית של השנים האחרונות. מדמה המגברים שלהם, BIAS, לצד הדמיות האפקטים השונות תחת הסדרה עם אותו השם, עשו מהפכה של ממש בעולם ההגברה הדיגיטלית של גיטרות מכל הסוגים. בבלאק פריידיי 2021, פוזיטיב גריד מציעים הנחות נדיבות על רוב ככל מוצרי הקטלוג השווים שלה, שווה לבדוק!

 

לעמוד המבצעים של Positive Grid

 

Relab Development, הנחות על ריוורבים

מבצעי Black Friday 2021 של Relab Development - מכללת BPM

רילאב דוולופמנט נחשבת לאחת מיצרניות הריוורבים הדיגיטליים המובילות כיום, עם שחזורים לריוורבים אייקוניים כאשר המוביל בראשם הוא השחזור המעולה של החברה ללקסיקון האגדי, ה-LX480. אם אתם מחפשים להתחדש השנה בריוורב משובח, רילאב מציעים לכם מספר הנחות על כמה מהמוצרים הכי שווים שלה, כשבגולת הכותרת הוא הגרסה הבסיסית של שחזור הלקסיקון של החברה, ה-LX480 Essentials, בהנחות משמעותיות. תבלו!

 

לעמוד המבצעים של Relab Development

 

Slate Digital, חבילות סאמפלים במתנה

מבצעי Black Friday 2021 של Slate Digital - מכללת BPM

סלייט דיגיטל מיצבו את עצמם גבוה בין יצרניות הפלאגינים העכשיוויות בזכות היותם מבין החלוצים של מודל המינוי החודשי, שאפשר להמון יוצרים ומפיקים לקבל גישה לקטלוג רחב ומפנק של פלאגינים מכל הסוגים דרך תשלום חודשי במקום רכישה של התוכנה במחיר גבוה יותר. במקרה של בלאק פריידיי הקרוב, קשה לומר שמדובר במבצע, כי סלייט דיגיטל מחלקים מתנה ענקית בחינם, בצורה של 16 חבילות סאמפלים ענקיות. כל מה שצריך לעשות מהצד שלכם הוא לפתוח משתמש חינמי באתר שלהם, ויתאפשר לכם להוריד את כלל החבילות ללא עלות עד ה-1/1/2022! במידה וכבר יש לכם משתמש באתר שלהם, היכנסו למשתמש ותוכלו למצוא את החבילות מוצעות לכם להורדה חינמית עד תאריך התפוגה.

 

לעמוד המבצעים של Slate Digital

 

Softube, הנחות על פלאגינים מדמי-אנלוג וכלים וירטואליים

מבצעי Black Friday 2021 של Softube

סופטיוב היא אחד מהשחקניות הגדולות במגרש הסאונד וכלי הנגינה הוירטואליים, ויש לה מה להציע בכמעט כל תחום של עולם האודיו: מעבדי סאונד מדמי-אנלוג, מגברי גיטרות, סינתיסייזרים וירטואליים, סינתיסייזרים מודולאריים ועוד רבים. בבלאק פריידיי הזה, סופטיוב פותחים חלק נכבד מהקטלוג שלהם להנחות והטבות כיפיות ממש, שיוכלו לשדרג את הארסנל שלכם ללא ספק. מבין השאר: שחזור וירטואלי של סינתיסייזר הג’ונו של רולנד (Model 84), מדמה הטייפ אקו המשובח של החברה, השחזור לפלאגין הדיסטרסור המפורסם (Mike-E Comp) ועוד רבים.

 

לעמוד המבצעים של Softube

 

Sonnox, הנחות על פלאגינים למיקס ומאסטרינג

מבצעי Black Friday 2021 של Sonnox - מכללת BPM

סונוקס היא היצרנית של אחת מסדרות הפלאגינים האהובות ביותר בעולם האודיו: סדרת ה-Oxford. מדובר בסדרת פלאגינים וורסטילית שכוללת כלים מתוחכמים מכל הסוגים, והפכו עצמם לסטנדרט תעשייתי עם פלאגינים מעולים כמו ה-Limiter וה-Inflator. השנה סונוקס מציעים הנחה נדיבה על כמה מהפלאגינים האהובים עליהם, ומוסיפים חבר חדש למשפחה בצורה של איקיו חכם שנקרא Claro, גם כן במחיר היכרות ידידותי במיוחד. לא לפספס!

 

לעמוד המבצעים של Sonnox

 

Soundtoys, הנחות על פלאגינים ואפקטים

מבצעי Black Friday 2021 של Soundtoys מכללת BPM

סאונדטויז היא היצרנית של כמה מהפלאגינים הכי אייקוניים בשנים האחרונות בעולם ההפקה הממוחשבת. בין אם EchoBoy, הדיליי הוורסטילי במיוחד, או Decapitator, הדיסטורשן שכולם אוהבים – הקטלוג מלא בכלים שווים במיוחד שיכולים להעשיר כל אוסף פלאגינים שתשימו אותם בו. השנה, סאונדטויז מציעים את הבאנדל המלא שלהם (Soundtoys 5) ביותר מ-50% הנחה, ופלאגין ה-Effect Rack שכולל בתוכו את כמה מהפלאגינים הפופולאריים ביותר של החברה מוצע גם הוא בהנחה משמעותית. שווה מאוד!

 

לעמוד המבצעים של Soundtoys

 

Waves Audio, הנחות על מגוון פלאגינים

מבצעי Black Friday 2021 של Waves Audio - מכללת BPM

ווייבס אודיו הם אחת מהיצרניות הכי חשובות לפלאגינים מזה תקופה ארוכה, וזאת גאווה גדולה בהתחשב בזה שהיא חברה ישראלית. ווייבס מציעה קטלוג עשיר במיוחד של פלאגינים מכל הסוגים: מעבדי סאונד כמו קומפרסורים ואיקוולייזרים (דיגיטליים ומדמי-אנלוג כאחד), כלי נגינה וכלים יצירתיים וירטואליים משובחים, וקצרה היריעה מלהרחיב בצורה שתעשה חסד עם המגוון הרחב. כמדי שנה, ווייבס שומרים את כמה מהמבצעים המעולים שלהם לבלאק פריידיי, והשנה הם באמת מציעים כמה מציאות אמיתיות. אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, הרשו לנו להמליץ לכם על הבאנדל Platinum שמהווה כניסה מעולה לקטלוג החברה ובזמן הקרוב יהיה במחיר נמוך מאוד!

 

לעמוד המבצעים של Waves Audio

 

XLN Audio, הטבות על כלי נגינה וירטואליים ופלאגינים

מבצעי Black Friday 2021 של XLN Audio

XLN אודיו היא יצרנית מוערכת של פלאגינים מכל הסוגים: ה-Addictive Drums שמספקים תופים ריאליסטיים במיוחד ממגוון רחב של סוגים, ה-RC-20 שהגדיר מחדש את עידן מוזיקת הלואו-פיי המודרנית, ה-XO שעושה סדר מופתי בספריית הסאמפלים ועוד רבים ומצוינים. החבר’ה מ-XLN חוגגים את בלאק פרידיי הקרוב עם הנחות נדיבות על מוצרים רבים מהקטלוג, אז אנחנו מציעים לכם לבחון אותן מקרוב.

 

לעמוד המבצעים של XLN Audio

 

YouLean, הנחה על מיטר העוצמה

מבצעי Black Friday 2021 של YouLean מכללת BPM

יולין הם חבר’ה יחסית חדשים במגרש המשחקים של הפלאגינים, אך הם פרצו אותו במהרה בזכות הפלאגין שלהם שזמין בגרסתו החינמית, YouLean Loudness Meter. בעידן בו המוזיקה מופצת לרשתות סטרימינג רבות, כאשר לכל אחת מהן יש דרישות טכניות משלה לגבי אופן ההעלאה ועוצמת המאסטר המומלצת, המיטר של יולין בא לעשות סדר ולעזור לכם למדוד את עוצמת האודיו שלכם בתוכנה בקלות ולפי סטנדרט ה-LUFS העדכני להיום. מדובר בכלי שווה במיוחד, אך הוא הופך לאוצר אמיתי בגרסתו המקצועית שמגיעה כלולה עם פריסטים מיוחדים לפי הפלטפורמות הנפוצות כיום, כמו ספוטיפיי או יוטיוב – שתעזור לכם לוודא באופן פרטני כי המאסטר שלכם עומד בדרישות העוצמה של כל אחת מהן. אם חיפשתם הזדמנות לרכוש את הגרסה המקצועית הזאת, אין זמן טוב מעכשיו, כי בבלאק פריידיי 2021 יולין מציעים את המיטר בגרסתו המקצועית ב-38% הנחה!

 

לעמוד המבצעים של YouLean