אוסף הבוגרים הכפול של BPM צובר תנופה

האוסף הכפול מיצירות הבוגרים של המכללה – the future sound of Israel ממשיך לגרוף מחמאות בתקשורת. לרגל יציאת האוסף ושיתוף הפעולה המתהווה עם מועדון “החתול והכלב”, גם אתר “לילה” מפרגן. מאת: נתן ליכטר.

Unique Wednesday:

ליין המסיבות Unique Wednesday בחתול והכלב יארח החל מרביעי הקרוב אחת לחודש דיג’ייז ממכללת bpm. השבוע יגיע המפיק Stereo Underground להשיק את האוסף החדש של המכללה- The Future Sound Of Israel.

בשנת 2002 הוקמה bpm, המכללה לסאונד ומוזיקה. מאז המכללה בנתה לעצמה (בזמן קצר יחסית) שם מכובד בין כל מי שמעריך מוזיקה אלקטרונית בפרט ומוזיקה בכלל ומעוניין ללמוד את העבודה באופן מקצועי. המכללה נוסדה על ידי עידן חונה ויריב עציון, ובין המרצים ניתן למצוא אנשי מקצוע בעלי שם עולמי כמו יורם וזאן שבין האמנים שהוא עשה להם מיקס ומאסטרינג נמנים DMX , מייקל ג’קסון ו- Sonic Youth . למכללה יש מספר לא קטן של בוגרים שהוציאו אלבומים בתום סיום לימודיהם. בתחום הטראנס שיחררו לאחרונה Mind Wave ו- Peace Maker את אלבומי הבכורה שלהם.

קידום הסצנה האלקטרונית בישראל:

השבוע יוצא לדרך שיתוף פעולה בין המכללה למועדון החתול והכלב במטרה לקדם את דור העתיד של הסצנה האלקטרונית בישראל. אחת לחודש יגיע סטודנט מהמכללה כדי להשיק אלבום או להציג פרויקט במסגרת ליין Unique Wednesday של גיא מנצור וסהר זנגילביץ’. “אין דרך לקיים את הסצנה האלקטרונית העכשווית מבלי להשקיע בדור העתיד , ו- bpm מטפחת את דור העתיד”, מסביר רונן מיילי, הבעלים של החתול והכלב. המפיק הראשון שיפתח את המסורת יהיה Stereo Underground (יריב עציון) שהוא גם המנהל הפדגוגי של המכללה. עציון הוציא בשנים האחרונות מספר סינגלים בלייבלים Elektrax Progressive ו- Android Muziq כשהטראק Physical Error זכה להיכנס לרשימת הטראקים הכי מגניבים של המגזין MIXMAG ולפלייליסט של המועדון הלונדוני הנחשב Ministry of Sound . בקרוב הוא ישחרר בגרמניה את המיני אלבום The First Low .

The Future Sound Of Israel:

עוד באותו ערב עציון ישיק את האוסף החדש של בוגרי המכללה, The Future Sound of Israel, המחולק לשני חלקים. הדיסק הראשון מורכב בעיקר מרוק. כדאי לבדוק את הקטע הפסיכדלי Leave של Green House שמזכיר את פינק פלויד, וקטע הטריפ-הופ/רוק של Subicon שלא נופל מהרמה של J.Viewz. גם הקטע עם ההשפעות האיריות של נדב בשן, דרום-דרום שווה בדיקה, כמו גם את השיר ה-Fאנקי Twisted Mind של ברק טימיאנקר. בדיסק השני, השם דגש על מוזיקה אלקטרונית, כדאי לבדוק את קטעי הטכנו המצוינים של אורלי כץ, יונתן דהן, Fashion Noise ובעיקר את Colosseum של Big Show. אסור להתעלם מ-Rain Drops של Mind Wave שעושה רושם שהוא הולך להיות ה-Fatali הבא. האוסף זמין לשמיעה והורדה בחינם כאן.

ליין Unique Wednesday למכללת BPM בחתול והכלב
החל מרביעי (9/12) 24:00, החתול והכלב, קרליבך, 23 תל אביב. 25+. הכניסה חופשית.

לשמיעת האוסף – לחץ פה