מכללת BPM מציגה: GO PRO MUSIC SESSION- קין והבל 90210

פרויקט GO PRO Music sessions הנו פרויקט קליפים חדשני של מכללת BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה, בשיתוף חברת GOPRO ורשת חלילית. הפרויקט נועד לשמש כפלטפורמה ליצירת קליפים מושקעים לביצועים חיים בפורמט מקורי וייחודי בדגש על זוויות צילום של למעלה מ- 10 מצלמות GO PRO בו זמנית. הפרויקט מציג סגנונות מוזיקליים מגוונים ומשלב יוצרים מוכרים לצד חשיפת יוצרים מתחילים, כאשר בכל חודש יוצא קליפ חדש ובועט בבכורה במאקו-מוזיקה.
הפעם התארחה באולפן שלנו, להקת המטאל\סטונר\פרוגרסיב\הארדקור\היפ-הופ\פופ\פאנק מלודי – “קין והבל 90210”, בביצוע לייב לשיר “מכונה מופלאה” מתוך אלבומם השני- “הוידאודרום”, ששוחרר ממש לאחרונה.
הלבשנו והרכבנו על חברי הלהקה 10 מצלמות GOPRO מכל זווית אפשרית, השארנו אותם לבד בחדר ונתנו להם לעשות את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב. התוצאה לפניכם/ן.
על הסאונד אמונים הסטודנטים והבוגרים של מסלול הסאונד וההפקה BSP360, דניאל שמר, יאיר טרגנו, נמרוד תורתי,ורועי אבני.

לכתבה במאקו וצפייה בקליפ לחצו כאן

צפו בקליפ בערוץ היוטיוב של BPM:

קין והבל 90210” הוקמה בשנת 2007 ע”י שאול לוריא (בס ושירה) יונתן השילוני (גיטרה ושירה) ואיתמר לוי (תופים ושירה). אלבומה הראשון מ-2010, “מסע הכזבים של קין והבל”, זכה להערכה רבה והלהקה הספיקה להופיע בכל חור בארץ ולצבור קהל משוגע ואוהד שתמיד לוקח חלק אינטרגרלי בהופעות המופרעות שלהם.
האלבום החדש, “הוידאודרום”, הוא “הגרסה האפלה ביותר לאודיסיאה של הומרוס שנכתבה עד היום”, לטענת חברי הלהקה. האלבום, תוצאה של שלוש שנות עבודה והשקעה כספית גבוהה (שחלקה נעשה ע”י הקהל הנהדר באמצעות אתר “הדסטארט”) שואב השראה ממקורות שונים ומגוונים: הוא מתכתב עם הסרט “וידאודרום” של דייוויד קרוננברג (“ארוחה עירומה”, “היסטוריה של אלימות”), עם כתביו של בולגקוב (“האמן ומרגריטה”) ומתנגח בתרבות האינסטנט.

2

 

“קין והבל” משלבים בטקסטים אלמנטים של מד”ב פנטזיה, אופל,  אהבה, ישראליות וכאב על תרבות שהייתה ואיננה יותר לכדי יצירה חדשה, בועטת ובוגרת יותר. השיר “מכונה מופלאה” הוא ביקורת חריפה על אותה ההתעסקות האובססיבית של האדם במדיה החדשה, באינטרנט ובריאליטי.

3

קרדיטים:

צילום: דייב שחר
עריכה: אמיר קוטיגרו
סאונד, מיקס ומאסטרינג: דניאל שמר (בוגר מסלול BSP360)
הפקה: בר זבדה
עוזרי סאונד: יאיר טרגנו, נמרוד תורתי, רועי אבני (סטודנטים במסלול BSP360 ואולפן ביתי)
תפעול: פבל גומון (בוגר מסלול BSP360)

צילום סטילס: יאיר טרגנו (סטודנט במסלול האולפן הביתי)

4

לעמוד הפייסבוק של קין והבל 90210 לחצו כאן.
לחצו כאן לצפייה ב- GOPRO MUSIC SESSION עם להקת משיגנע פאבליק
בואו להשתתף בפרויקטים הגדולים בתעשיית המוסיקה! לפגישה בחינם עם יועץ לימודים לחצו כאן