חן אהרוני בהקלטת מופע המחווה למופע הארנבות של ד"ר קספר באולפני BPM

חן אהרוני בהקלטת מופע המחווה למופע הארנבות של ד”ר קספר באולפני BPM

לכבוד חגיגות 20 שנה לאלבום “הו הו” של מופע הארנבות של דוקטור קספר, וואלה! הגיעו לאולפני BPM לפרויקט מחווה מיוחד עם מיטב האמנים ובו הסטודנטים והבוגרים שלנו ממסלול ההפקה BSP 360 היו אחראים על הסאונד. אל חדר החזרות שלנו הגיעו מלי לוי ושמעון גרשון לביצוע של “אחלום לנצח”, רועי סנדלר לביצוע של “השיר שלי”, וחן אהרוני בביצוע ל”תראו אותי”
לחצו כאן לצפייה בקליפים

הסיפור מאחורי הקלטות “הו הו”

הצמד נזכר בהקלטות האלבום, שהפך לאבן דרך בעולם הרוק הישראלי: “כמו כל אלבומי קספר, “הו הו” נולד בבית של שי. פסנתר, גיטרה אקוסטית, דפים של טקסטים ונגינה אין סופית לתוך כל פרט בשיר – תהליך שארך כשנה. השירים בו עשויים ממלודיות מתוקות שעוטפות טקסטים מאוד אישיים (כל אחד שפך את רגשותיו הוא), ומצד שני היה לנו מאד חשוב לא להיות ברורים מדי אלא לרמוז על נושא השיר, ואולי זו הסיבה שיש המון השערות (מוטעות בעיקר) על נושאי השירים עד היום…
האלבום יצא בערך חצי שנה לאחר האלבום השני שלנו, וחשוב לנו לציין משהו שלא רבים יודעים: בזמן אמת “הו הו” לא ממש הצליח, השירים לא הושמעו וקיבלנו מעט קרדיט מצד הקהל. למזלנו הדור שבא לאחר מכן אימץ את השירים ממנו והפך אותו לאחד האלבומים החשובים שלנו. מבחינתנו השגנו את כל המטרות שרצינו מהאלבום, כולל אהבת הקהל, למרות שהיא הגיעה רק לאחר שמונה שנים מיום יציאתו”
מלי לוי ושמעון גרשון

קרדיטים

מלי לוי ושמעון גרשון
טכנאי הקלטה: ניר לימור ופבל גומון, בוגרי מסלול ההפקה BSP360 במכללת BPM

רועי סנדלר
טכנאי הקלטה: פבל גומון, בוגר מסלול ההפקה BSP360 במכללת BPM
עוזר טכנאי: איתי דקל, סטודנט במסלול ההפקה BSP360 במכללת BPM

חן אהרוני
טכנאי הקלטה: ארז גורן, בוגר מסלול ההפקה BSP360 במכללת BPM

רוצים להקליט את האמנים האהובים עליכם? לחצו כאן לכל הפרטים על מסלול BSP לסאונד והפקה.