ז’אן ז’אק – והזוכים הם…

אחרי חודש של תחרות שכלל שני ערבי מוקדמות, להקות נפלאות וצוות שופטים מכובד הגיעה תחרות הז’אן ז’אק גולד סנר השלישית לערב הגמר הגדול שנערך בתחילת השבוע.

למעלה מ 250 איש גדשו עד אפס מקום את מועדון ה”אוזן בר”, שאירח השנה את התחרות אשר נערכה בחסות מכללת BPM ובאה לקדם יוצרים צעירים.

יואב קוטנר, שהנחה את האירוע נתן את האות ובזו אחר זו עלו ההרכבים – Electric Zoo, סוכרזית, Stellar Lane, Atara and the Retros, התחתונים ו Milestone ונתנו את כל מה שיש להן.
הדיסטורשנים הרעידו את הקירות, וצוות השופטים שכלל גם את אבי עדאקי, בת נטף ולאון פלדמן עמד בפני החלטה לא קלה, עד שלבסוף הוכרזו הזוכים:

במקום השלישי זכו בצוותא ההרכבים Stellar Lane ו Milestone, למקום השני המכובד הגיעו “שגרירי” מכללת BPM– ההרכב של עטרה עם ברק טימיאנקר ועמית מגן, בוגרי BSP המסלול המקיף להפקה וסאונד– Atara and the Retros, ובמקום הראשון זכה ההרכב המפתיע Electric Zoo. ההרכב המנצח קיבל ממכללת BPM יום הקלטות וקורס פרטי בתעשיית המוזיקה במתנה!

ההרכבים הנפלאים והקהל שבא בהמוניו הוכיחו ללא ספק שיש עתיד לרוק הישראלי, ומכללת BPM שמחה להיות נותנת החסות העיקרית של הפרויקט החשוב. מזל טוב לזוכים המאושרים ונתראה באליפות הבאה.