מכללת BPM וזאפה מתרגשים להציג: תחרות BPMREMIX עם INFECTED MUSHROOM !

 

כללת BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה, וזאפה גאות להציג – תחרות BPM REMIX עם INFECTED MUSHROOM! לכבוד המופע המיוחד “סופר קלאסיקו 4” באמפי ראשל”צ ב-2.4, תתקיים תחרות רמיקסים לאחד מהרכבי הטראנס הגדולים והאהובים בעולם. יוצרים מכל העולם (גיל 13 ומעלה) מוזמנים ליצור רמיקס משלהם לסינגלNow Is Gold ולקבל הזדמנות לחשיפה בינלאומית. ההשתתפות בתחרות נעשית על ידי הרשמה והורדה של “חבילת הערוצים” של הטראק מאתר התחרות הרשמי: bpmremix.com. לאחר סיום הכנת הרמיקס יש להעלות אותו לקבוצה בתוך עמוד הסאונדקלאוד של BPMREMIX בכתובת: https://soundcloud.com/groups/bpm-remix-infected-mushroom.

 

מתוך הרמיקסים שישתתפו בתחרות ייבחרו על ידי ההרכב 3 רמיקסים מנצחים.

 

הפרסים:
מקום ראשון – פרסום הרמיקס להורדה באתר הבינלאומי הרשמי ובעמוד הפייסבוק של אינפקטד מאשרום, מלגת לימודים למכללת BPM בשווי 3,000 ₪ + מקלדת Xkey מתנת “חלילית”.
מקום שני – מלגת לימודים למכללת BPM בשווי 2,000 ₪ + מיקרופון Rode M1 מתנת “חלילית”.
מקום שלישי – מלגת לימודים למכללת BPM בשווי 1,000 ₪ + אוזניות ROLAND RH-5 מתנת “חלילית”.
*במהלך השבוע הראשון לתחרות, יוגרלו בין המשתתפים 3 כרטיסים זוגיים לאירוע הסופרקלאסיקו.

התחרות תפתח ב-23.3 ותיסגר ב-12.4 בשעה 23:55. ההכרזה על הזוכים תעשה בתאריך 26.4.
ביפיאם רמיקס היא פלטפורמה תחרויות רמיקסים בינלאומית של המכללה של תעשיית המוסיקה הכוללות אלפי משתתפים. התחרויות נוצרו מתוך רצון לתת פלטפורמה למפיקים חדשים בתחום המוסיקה האלקטרונית, ולסייע להם לפלס את דרכם בתעשייה. כל תחרות מכילה ערכת רמיקסים ייחודית מטעם האמן המשתתף, אותה מורידים המתמודדים ויוצרים רמיקס מיוחד משלהם. הזוכים נבחרים בקפידה ע”י האמן וצוות שופטים. התחרות היא בינלאומית והיא פתוחה לכל יוצר מוסיקה (מגיל 13 ומעלה). הקריטריונים לשיפוט: מקוריות, שימוש נכון במוטיבים מגרסת המקור, מבנה מעניין ורמת סאונד והפקה גבוהה. בתחרויות עבר התארחו אמנים רבים ומצליחים כגון- Loud, Captain Hook, Juno Reactor, Astrix, Ace Ventura ועוד.