יש פה מישהו שעדיין לא מכיר את דרים אלקטריק?

אלכסנדר זלינגר בוגר קורס Cubase עוסק בתחום המוזיקה מגיל 6. הוא התחיל בלימודי כינור והמשיך עם פסנתר ובגיל 14 גיליתי את אהבת חייו- הגיטרה.
כיום, לאחר 7 שנות טירוף ועשייה בלתי פוסקת הוא ידוע בשם הבמה “דרים אלקטריק” – פרוייקט מוזיקלי המשלב בתוכו מוזיקה אלקטרונית עם גיטרה חשמלית. הפרוייקט החל את דרכו בשנת 2002 ולא הפסיק מאז. מתחילת הדרך ועד היו אינספור הופעות (כ-500) בכל רחבי הארץ: במועדונים, פסטיבלים, תחנות טלויזיה רדיו ועוד.
תחילת רשימת ההישגים שסלינגר השיג כדרים אלקטריק במהלך 7 שנים האחרונות ארוכה ומעוררת התפעלות, נכון לרגע זה יש לדרים אלקטריק כ-80 קטעי וידיאו שונים עם קליפים והופעות חיות עם מעל מיליון וחצי צפיות במכלול אתרי אינטנרנט,שלושה סינגלים מוכרים שהוא כתב והלחין, עשרות טראקים אינסטרומנטאלים ועיבודים מקוריים, מעל 500 הופעות החל ממועדוני לילה עד פסטיבלים רדיו וטלוויזיה, וכיום הוא נחשב למותג בעולם המוסיקה.

“מכיוון שאני עוסק בתחום המוזיקה החלטתי להרחיב ולפתח את הידע המקצועי והטכני שלי וכך נרשמתי למכללת bpm”, הוא מספר, “לאור העובדה שאני עובד עם הרבה אולפנים ומפיקים שונים, החלטתי לחזק את הלקסיקון המקצועי ולפתח מיומנויות תוכנה. כיום לא מספיק להיות רק היוצר והפרפורמר, אלא צריך גם את הידע הטכני והמקצועי. הייתי ממליץ לכל אחד אשר מעוניין להכנס לעולם המוסיקה באופן מקצועי להרשם למכללה. השיעורים הועברו בצורה כייפית ועם זאת עניינית, והכי חשוב מקצועית”.

ובמה הלימודים תרמו לך? 
“הלימודים בקורס קיובייס נתנו לי הרבה רקע טכני ומקצועי, דבר שהקל עלי מאוד בעבודה מול מפיקים ובאולפנים. למרות הידע שצברתי בשנים האחרונות במסגרת פעילותי המקצועית, בזכות הקרוס ידעתי לבטא במדויק “למה התכוון המשורר” בעת בנייה והקלטה של שירים. כמו כן אודה במיוחד ליחס האישי שקיבלתי מהמורה ניר שדאג להשלים לי את הפערים למרות שהייתי מאחר כמעט כל שיעור…:-)”.

בימים אלו, יצא לאור שיר חדש של זלינגר בשם “רזידנט”.  זהו שיר נושא לאתר חיי הלילה רזידנט ובו נעשה קמפיין שלם בתוך האתר. תוך מספר ימים השיר הספיק להגיע לאלף הורדות באתר הרשמי של דרים אלקטריק ואם זה לא מספיק אז השיר נכנס לפליי ליסט של 100FM.
זלינגר: “נכון להיום אני עובד בשיתוף עם די ג’יי (DJ Eddie Reznik) וזמרת (Agness). הכיוון המוזיקלי שמוכתב על ידי הוא מוזיקה אלקטרונית המלווה בשירה וגיטרה חשמלית. אלה בנויים על השפעות רבות מתחום ההארד רוק ומוזיקת אלקטרו, לפעמים כשבא לי קצת “להתפרע”, גם בטראנס. ההקלטות מתבצעות באולפנים ויוצאות כסינגלים אחת לתקופה”.

הופעות חיות של סלינגר ניתן לראות במועדונים לצעירים בכל רחבי הארץ, ובקליפים המשודרים בערוץ 24 וערוץ 9. רוצים עוד? כנסו לאתר הרשמי של סלינגר, שם רשימת ההופעות מתעדכנת על בסיס שוטף, ניתן להוריד חומרים ישנים ועדכניים שלו ואף לראות קליפים שונים מהופעות והקלטות ביתיות.

“היעד הוא גבוה…”, הוא מסכם, “השמיים הם מזמן כבר לא הגבול והשאיפה, כמו שאמרו חכמינו, היא “לכבוש את העולם”. לא אנום ולא אשן עד שאגיע להכרה עולמית ובתקווה להכניס את השירים שלי לדפי היסטורייה”.

לאתר הרשמי של דרים אלקטריק, לחצו כאן, וכאן לעמוד היוטיוב.

רשימת הישגים מ-2008 ועד היום

 

 

לפרטים אודות קורס Cubase לחץ כאן