5 הפלאגינים החדשים באולפן D

אנחנו במכללת BPM לא מפסיקים להתחדש ולהביא לכם את הטכנולוגיות החדשות ביותר וציוד הקצה המתקדם בעולם, על מנת שתוכלו להנות מתנאי העבודה האופטימליים והמותאמים לכם. צוות המכללה מתעדכן ללא הרף בחידושים בעולם המוזיקה על מנת להביא לכם את כל המוצרים שישדרגו את תהליך הלמידה שלכם.
החודש הוספנו לאולפן המיקס והמאסטרינג שלנו (אולפן D) פלאגינים שיהפכו את העבודה שלכם למעניינת יותר. קבלו את המדריך המלא, מאת בוגר מסלול EMP – ליאור קבליס.

חולמים ללמוד מוזיקה אלקטרונית? לחצו כאן

 

1. SERUM – סינתסייזר החלומות

סרום (Xfer Serum) - מכללת BPM
עם סאונד באיכות גבוהה וחזות פשוטה שיוצרת וורקפלואו מושלם, ל-Serum יש אפשרות ליצור, לצייר, לייבא ולערוך צורות גלים.

 

WAVES GOLD. 2

waves gold
החבילה Waves Gold מביאה שפע של אפשרויות מיקס ומאסטרינג, וכוללת כמובן קומפרסורים איקולייזרים ועוד. חבילת התוסף הפופולרית ביותר בתעשייה.

 

3. WAVES CENTER

waves center
ה Waves Center אידיאלי למיקסים סופיים ולמאסטרינג, מושלם לפוסט פרודקשן ולדיג׳ייז כאחד. בין השאר, הוא מאפשר את היכולת למקם, לבודד ואפילו להעלים אלמנטים מהמיקס.

 

4. IZOTOP TRASH-2 CLASSIC TEXTURE

izotop trash
הטראש-2 של אייזוטופ יכול לגרום לכל אות שעובר דרכו להיות כוחני וקולני. אבל עם כל הכוח הזה מגיעה גם אחריות גדולה. עם הטראש-2 קל לתת לסאונד שלך את הניואנסים העדינים שמגיעים לו.

 

5. Edge ו Nectar – הפלאגינים החדשים של IZOTOP

IZOTOPE TRASH-2 EDGE

החבילה הזו מלאה בפריסטים שמתאימים לגיטרות, סינתים של בס ופדים, ותופים. החבילה הזו נוצרה בשביל להביא את הסאונדים הכי משוננים, חמים וקלאסיים עד לקצה.

IZOTOP NECTAR-2

מהיום כבר לא צריך להסתבך עם כיוון וחיתוך של נשימות בווקאלים. באמצעות התוסף הזה תוכלו להפוך יחידה ווקאלית להרמוניה שלמה.