גאים להציג את הזוכים בתחרות הרמיקסים ל J.Viewz

ההרכב האלקטרוני של יונתן דגן נוחת בארץ לחגוג עשור לאלבום הבכורה ‘מיוז ברייקס’ בסיבוב הופעות חד פעמי ולכבודו BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה קיימה את תחרות הרמיקסים ​לקטע Meantime ש​לקוח מהדמו המקורי של ג’יי ויוז משנת 2002. הקבצין בהם נעשה השימוש לקוחים מהדמו המקורי של ההקלטות הראשונות של J.VIEWZ אי פעם. האזינו לקטע כאן.

הדירוג של יונתן דגן – J.Viewz
<h2/<

1. L3VK – לב קרסיק, בוגר מסלול EMP

דגן: “מהשניה הראשונה ברור שאתה רץ דוך אל תוך הטרק הזה. בייסדראם! הרמוניה חדשה! פזמון!
ולא עברנו 20 שניות. מת על זה. מאוד מעריך את זה שלקחת את השיר למקום חדש לגמרי ועם זה יש מקום למלודיה המקורית. עומד בפני עצמו לגמרי. חסר לי טיפה בשר ב’נושא’ של הטרק. שניה להבין מה הוא הפזמון הזה שאנחנו בונים עליו את הלפני ואחרי האלה. סשן אחד נוסף ויש פה קטע גמור ומעולה ברמה גבוהה מאוד מהרבה היבטים. מבין כל הרמיקסים, הרמיקס הזה נשמע מאוד מהודק ביחס לסגנון שלו. אלגנטי בסאונד, במבנה, בסטייל. מעולה! ”

Erez Goren .2 – ארז גורן, בוגר מסלול BSP ומתרגל בקורס קיובייס במכללה

דגן:” Someone give this man a pair of monitors!!
ארז אתה מדהים, הרמיקס האהוב עלי. לצערי טכנית הוא שוחה בבוץ בכמה מקומות שונים. אתה מאוד קריאייטיבי, אני מכיר את המקום שלך טוב מאוד מקרוב. המון רעיונות באותו הזמן, המון צבעים, טעמים, מקצבים.
ההצעה שלי: שים על זה פקק לחצי שעה בכל סשן ותזמין את החצי השמאלי של המוח שלך להצטרף למסיבה. קצת מנג׳מנט במבנה, באווירה הכוללת שאתה רוצה להעביר, קצת החלטות קשות של מה נשאר בטרק ומה נשאר על רצפת חדר העריכה, ואתה במקום מדהים”

YESTEGAN CHAY .3 – אסף שמחי

דגן: “ענק!! טוויסט אוריינטלי על השיר, יושב עליו מעולה באופן לא צפוי. מאוד מקורי.
יש איזה רמז להרמוניה גאונית סביב 2:13, שלא חוזרת על עצמה אח״כ בשיר, לדעתי טמון שם איזה מפתח להתפתחות של הרמיקס עוד יותר עמוק או ספיריטואלי לתוך האוריינטליות.
מאוד מאוד אוהב”.

4. ROZ – מור רוזיו, סטודנט במסלול BSP

דגן: “רמיקס מעולה, האוירה פה לגמרי לוקחת את האוירה של הקטע המקורי ומעשירה אותה.
אם המקורי היה השמש של 6 בערב, אז הגרסה הזאת היא יותר קרובה ל20:00. כבר יותר חשוך, והאוירה יותר סקסית, אבל עדיין מאותו עולם בדיוק.
מבחינת מיקס – נשמע מעולה. הייתי מנסה לגרום לבייסדראם לקמפרס בסייד-צ׳יין אלמנטים שמתנגשים איתו, בעיקר פרקשנס. לא בשביל אפקט של סיידצ׳יין אלא בשביל לנקות מעט את הטרנזיינטים. לא מתייחס כאן למאסטרינג וכו”.

5. SHKEDI – מתן שקדי, סטודנט במסלול EMP

דגן: “אווירה ומיקס עשירים מאוד, כל מה שקורה בסאבים מעולה. אוהב מאוד את הטוויסט שזה מביא למקור, טרק שעומד בפני עצמו עם ובלי האלמנטים מהמקור. משהו היה טיפונת חסר לי מבחינת ההתפתחות של הטרק.”

6. BEN KIRIATI – בן קיריאתי,בוגר מסלול EMP

דגן: “הפקה מעולה, מ3:50 בערך זה יותר תפס אותי, נהיה טיפונת יותר מנימלסיטי ומעניין ודוחף קדימה. סאונד מאוזן ועשיר וטעים. מחפש קצת יותר לשמוע את האישיות היחודית של המפיק וזה טיפה חסר לי ברמיקס הזה. ”

7. DOR MASHIACH – דור משיח, סטודנט במסלול EMP

דגן: “רמיקס שונה מכל השאר, מאוד אוהב את זה. יש פה טוויסט קצת טימבלנדי. מאוד אוהב את הבניה, יש פה הבנה של מבנה, ואני בטוח שאם היו עוד מילים בשיר המקורי אז היה לנו פה בית פזמון מהודקים. טכנית הטרק עוד לא אפוי לדעתי.”

HS,
Leon Cohen,
Ad NoAr Flip
XPRMNT 101
Alisa Faye
למרות שהשופטים בתחרות לא בחרו את הרמיקסים האלה כחלק מהפיינליסטים, רציתי לזרוק מילה. שומע פה המון פוטנציאל, יש פה משהו מאוד חזק עם המון אופי. אני שומע את המפיקים מעבר לצלילים כאן, בתור מאזין בא לי להכיר אותם יותר.
וזה דבר שלדעתי מאוד חשוב במוזיקה האלקטרונית היום, נקודת המבט של האמן מעבר לצלילים.
עבודה מדהימה!

לחצו כאן לחשיפת התחרות והזוכים ב-וואלה! מוזיקה

שופטי התחרות

יונתן דגן
יריב עציון, המנהל הפדגוגי של מכללת BPM
גבי ביטון, ממנהלי הלייבל RAVE
דניאל רווה, מרצה להפקה אלקטרונית במכללת BPM

פרסים

מקום 1
אבלטון להורדה, חבילת הסטנדרט מתנת קילומבו
כרטיס לפסטיבל סאנביט
מלגת לימודים במכללת BPM בשווי 3000 ש”ח
מקום 2
אבלטון להורדה, חבילת האינטרו מתנת קילומבו
כרטיס להופעה של J.VIEWZ במועדון התיאטרון ביפו (19.6)
מלגת לימודים במכללת BPM בשווי 2000 ש”ח
מקום 3
כרטיס להופעה של J.VIEWZ במועדון התיאטרון ב(20.6)
מלגת לימודים במכללת BPM בשווי 1000 ש”ח

לאחר שקלול תוצאות השופטים, הזוכים הם

מקום 1# לב קרסיק
מקום 2# אסף שמחי
מקום 3# מור רוזיו

בנוסף עבור סטודנטים ובוגרי מכללת BPM בלבד – 6 הרמיקסים הנבחרים על ידי שופטי התחרות, יזכו להתפרסם באלבום מיוחד שייצא בלינקטון ויזכה לחשיפה תקשורתית רחבה.
לחצו כאן על מנת לצפות בלינקטון ולהוריד את קטעי האלבום

על סיבוב ההופעות של J.VIEWZ

ב-2005 יצא האלבום הראשון של יונתן דגן תחת השם J.Viewz. העשייה של האלבום הזה התוותה את הדרך לגירסה הראשונה של “ג’יי ויוז לייב” לצד נועה למברסקי ואוריה גזית, והיכרות עם אורחים ואמנים נפלאים שלקחו חלק באלבום ובהופעות שהגיעו אחריו. השילוב של מוסיקה אלקטרונית עם כלים חיים על הבמה והכימיה שנוצרה בכל הופעה הפיצו את הבשורה, הקהל הצביע ברגליים וההופעות הלכו וגדלו. 10 שנים עברו מאז וג’יי ויוז תפס תאוצה. לאחר מעבר לניו יורק הוציא את האלבום השני Rivers And Homes, שהיה מועמד לפרס גראמי, ל-MTV OMAs ,UK MVAs ועוד. בנוסף, שחרר דגן רמיקסים לדיידו ומובי, טראקים שמככבים במצעדי דאנס ואלקטרוניקה בכל העולם, קליפים ויראליים, סיבובי הופעות ברחבי הגלובוס ופרוייקט ה-DNA המהפכני שרוקם עור וגידים בימים אלו.

ההופעות המתוכננות במסגרת הסיבוב הקרוב

12/6 – במסגרת פסטיבל סאנביט
19/6 – מועדון התיאטרון, יפו
20/6 – מועדון התיאטרון, יפו

מעוניינים להשתלב בתעשיית המוסיקה? לכל הפרטים על לימודים ב-BPM, לחצו כאן.