צפו בלהקת המטאל שרדהד מתארחת בחי על הקצה בבכורה במאקו

התכנית החודשית של #חי_על_הקצה, תכנית ההופעות החיות של רדיו הקצה ומכללת BPM – הפעם קוואמי מארח את להקת המטאל המקומית SHREDHEAD לסשן בועט במיוחד וראיון על ההופעות המטורפות של הלהקה ברחבי העולם.
על הסאונד המצוין אמונים המרצה איל שינדלר (מרצה בקורס רדיו וקריינות) והסטודנטים ממסלול BSP360 – המסלול המוביל לסאונד והפקה, כרמין ביטרמן ואל זאולר

שרדהד הם אהרון רגוזה (שירה), יותם נגור (גיטרות), לי לביא (בס), רועי כהנא (תופים). את הלהקה הקימו החברים ממודיעין בגיל 15 ואלבומם הראשון שוחרר ב2011 בהוצאה עצמאית והיה SOLD OUT תוך חודשים ספורים. האלבום חשף את הלהקה לקהל ישראלי והם הספיקו אף לחמם בארץ את ענקית ההארדקור מארצות הברית BIOHAZARD.
ב2012 זכתה הלהקה בתחרות ה-METAL BATTLE המקומית ונבחרה לייצג את ישראל בפסטיבל WACKEN שבגרמניה, אחד מפסטיבלי המטאל הכי גדולים בעולם שכל שנה מגיעים אלייו כ200,000 אנשים.

בנובמבר 2013 הקליטה הלהקה את אלבומה השני “DEATH IS RIGHTEOUS” שהיה בוגר, כועס, גרובי ומוזיקלי מכל מה שעשו עד כה. הלהקה החליטה ללכת הכי רחוק שאפשר ועברה לברלין על מנת לקדם את עצמם מול הקהל העולמי.

אלבומם החדש “DEATH IS RIGHTEOUS” יצא דרך חברת התקליטים MIGHTY MUSIC / TARGET GROUP ב12 לינואר 2015, ביחד עם היציאה שלו כבר החלה הלהקה סיבובי הופעות רבים באירופה, שהראשון מתוכם כלל טור של 19 הופעות ב10 מדינות באירופה עם ענקית המטאל מפולין VADER.

שנת 2015 צופה לSHREDHEAD המון דברים עליהם רק חלמו בתור להקה של נערים מישראל- אלבום חדש, חברת תקליטים תומכת, הנהלה חדשה סיבובי הופעות רבים וזו כנראה רק ההתחלה.

האזינו לתכנית המלאה ברדיו הקצה שמשדר מאולפני מכללת BPM:
http://kzradio.net/shows/haialhakatze4

 

צפו בפרק הוידאו בבכורה במאקו:

מנחה ומראיין- קוואמי מרצה בקורס רדיו במכללת BPM
בימוי- דייב שחר
צילום- לי זגנרייך
עריכה- אמיר קוטיגרו
הפקה- בר זבדה, ליה שפיגל
סאונד ומיקס- אייל שינדלר מרצה במסלול רדיו וקריינות במכללה
עוזרי סאונד- כרמין ביטרמן, אל זאולר, סטודנטים במסלול BSP

שיירהד

צילום: אביחי לוי

בואו לקבל את כל הכלים להשתלב בתעשיית המוסיקה. לחצו כאן לכל הפרטים על מסלול BSP360.