צביקה פורס, הלוא הוא צביקה לורבר, בוגר קורס LOGIC, משלב במוזיקה שלו מגוון סגנונות ואלמנטים- החל מפופ, אינדי רוק, קברט תיאטרלי ועוד. אלבום הבכורה שלו “Petit Nature” זכה להצלחה גדולה במספר רב של במות ואירועים (אינדינגב, פסטיבל הפסנתר ועוד) והן בפרסים שונים, כגון זכייה במקום שלישי בדירוג אלבומי השנה של NRG מעריב בשנת 2013. לאחרונה, שחרר לורבר את הסינגל LET IT RAIN שלווה בהגשמת חלום בדמות עבודה עם המפיק רן שם טוב, איש להקת איזבו המוערכת שבין השאר גם הפיק את אחד האלבומים האהובים על צביקה פורס, “אהבה, מוסיקה” של דיקלה.

הסיפור מאחורי השיר

“השיר נכתב על אהבה גדולה וסוחפת, חד פעמית בעוצמתה, שיחד עם יופיה ורגעי האושר הגדולים שבאים עימה עולים משקעי העבר שמציפים חששות וזכרונות כואבים שאינם מאפשרים להגיע ולהתמסר אליה, להנות ממנה לגמרי. ניסיתי בעבר להפיק את השיר באולפן ולהקליט חלק חלק כל פעם אך שום דבר לא השתווה לגרסאות שהיינו מנגנים בהופעות ולכן מהר מאוד הבנתי שאת השיר השיר הזה אנחנו חייבים להקליט בלייב ואכן הוא הוקלט לייב כמעט בONE- TAKE עם המפיק רן שם טוב ועם ההרכב שלי : אילן טננבאום – תופים יובל וילנר – בס עדן ליברמן – קלידים וזה מה שיצא.”

קרדיטים

הקליפ הופק על ידי מכללת BPM וצולם בחדר החזרות החדש של המכללה. על הסאונד והמיקס אחראי בוגר מסלול BSP- דניאל שמר, ועוזרי הסאונד- מתן בביאצקי, רותם וקנין ויאיר טרגנו, סטודנטים במסלולי BSP ואולפן ביתי.

  • הפקה: מכללת BPM
  • צילום ועריכה: ירדן ליאור
  • צילום סטילס: יאיר טרגנו (סטודנט במסלול אולפן ביתי)
  • סאונד ומיקס: דניאל שמר (סטודנט במסלול מסלול BSP360)
  • עוזרי סאונד: מתן בביאצקי, רותם וקנין (סטודנט במסלול 360BSP), יאיר טרגנו

בואו ללמוד במכללה של תעשיית המוסיקה- לחצו כאן למידע על מסלול BSP360