מכללת BPM מארחת את עומר קרני לסדנת אקוסטיקה לאולפן הביתי עם כל הטיפים החשובים ומה שצריך לדעת על הקמת אולפן ביתי עם אקוסטיקה מדהימה ללא פשרות.

אולפן ביתי:

הקמתו של האולפן הביתי, מעבר להיותו צעד כלכלי משתלם למוזיקאים חובבי הקלטות (ואפילו אפיק הכנסה אפשרי למקצוענים), היא פתיחת דלת לעולם של חופש אומנותי ומעשי, ליצור, להקליט ולנגן ללא מגבלות. ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת הקמת אולפן ביתי איכותי שתוצריו אינם נופלים ברמתם מתוצר סופי של אולפן מקצועי. הקמת האולפן אפשרית כמעט בכל חדר, האולפן ניתן לפירוק והתקנה מחדש בעת מעבר ונוח לכל כיס. בסדנא תוכלו ללמוד את העקרונות והמרכיבים החשובים ביותר בבניית האולפן, מהי השפעתו של החלל על התוצר הסופי וכן כיצד להוציא סאונד מיטבי באמצעות פתרונות אקוסטיים שונים.

עומר קרני:

הסדנא מועברת על ידי עומר קרני, הבעלים של חברת Omer K. Acoustic Design,המתמחה במתן פתרונות אקוסטיים לתחום המקצועי והביתי. עומר בנה אולפנים למובילי הטכנאים, המפיקים והמוזיקאים בארץ, כגון גיא מר (הדג נחש), יוסי פיין (מרצה במסלול BSP360), “הסליק” (אורי וינוקור ויובי גרשטיין), אולפני פלוטו (קומת המרתף), אסף אבידן, מאיר בנאי, דודי לוי, מועדון הברקפסט ועוד.

לפרטים נוספים על מסלול האולפן הביתי לחצו כאן