אלבומם של בוגרי המכללה Red Axes נבחר לאחד מאלבומי השנה של Time Out

לא הרבה זמן עבר מאז שבוגרי BPM, הלוא הם Red Axes, שחררו את אלבום הבכורה שלהם וכבר הוא נבחר לאחד מאלבומי השנה של Time Out. בסיכום שנת תשע”ד במוזיקה הישראלית של מגזין Time Out שפורסם בשבוע שעבר, בחרו אנשי המגזין את האלבומים שעשו להם את השנה.

נעמה רק, כתבת המגזין בחרה את אלבומם של Red Axes: “אלבום הבכורה של רד אקסס הוא אחד הדברים הכי מרימים ומשמחים שיצאו השנה בארץ.” באלבום “Ballad of The Ice” תמצאו עשרה קטעים אלקטרונים עם וייבים אפלים, מלאים במקצבים שונים שהולכים ומתחלפים משיר לשיר. בין היתר תוכלו לזהות במוזיקה השפעות שונות המגיעות מפוסט-פאנק ועד בוסה נובה”

מוקדם יותר השבוע, בסיכום השנה במוזיקה של מאקו, הגיע הקליפ Papa Sooma של ההרכב למקום ה-3 מבין עשרת הקליפים היפים של השנה!

 

Red Axes ft. Abrao – Papa Sooma

 

מי שעומדים מאחורי ההרכב המוצלח, הם דורי סובודניק בוגר מסלול EMP וניב ארזי בוגר קורס DJ, שהפכו בשנתיים האחרונות לשניים מהשמות החמים בתעשיית המוזיקה בישראל בזכות המוזיקה שהם יוצרים תחת השם Red Axes. הצמד מופיע יחד כבר 8 שנים (לצד פעילות עצמאית של כל אחד מהם כמפיקים וכדי ג’ייז), בתחילה כחלק מהרכב ניו וויב בשם “רד קוטון” (שעדיין פעיל), דרך ליין הרייבים המחתרתי “ברייק איט” שהריצו בת”א אחרי שחזרו מתקופת מגורים באמסטרדם, וכלל גם מפיקים שהביאו לארץ מחו”ל.

המוזיקה של Red Axses מגוונת ואקלקטית – בין אם אתם אנשי רחבה או אנשי בית בשני המצבים האלו האלבום יעשה לכם טוב באוזניים!

 

האזינו לאלבום המלא:

לעמוד הפייסבוק של רד אקסס לחצו כאן.

רוצים ללמוד הפקה אלקטרונית בצורה מקצועית? ליחצו על הלינק לכל הפרטים על מסלול EMP לסאונד והפקה אלקטרונית