ניב אסט, בוגר BPM, משיק אלבום שלישי ומדובר

ניב אסט, הביטמייקר והכותב הצעיר, בוגר מסלול אולפן ביתי ב-BPM מעלה את הרף עם אלבומו השלישי, “תבוסות”: יצירת קונספט המאגד אלמנטים אסתטיים מגוונים לכדי הישגו האומנותי הגדול עד כה, עם ריליס בכורה ללייבל שהקים “Raptorial Records“. “האלבום מדבר על התמודדות עם כשלונות והפסדים אנושיים ועל כך שמו”, הוא מספר לנו.

האלבום החדש אף קיבל חשיפה בTimeout ופרגון רציני בכתבה ארוכה במדור “גלריה” של עיתון “הארץ”.

צפו בקליפ החדש I Don’t Care:

אסט סומן כבר לפני כשנה, בין השאר ע”י TimeOut כ”מוזיקאי החם של הרגע”. טרם אלבומו הראשון ראיינו אותו לאתר BPM, על העבודה על האלבום שהופק באולפן הביתי: “את האולפן התחלתי לבנות באמת עקב הקורס שלקחתי ב BPM, שהוא קורס אולפן אישי של 8 חודשים. קיבלתי המון המון ידע בכל הקשור לסאונד, לציוד, לתוכנות ולמוסיקה ובאמת בזכות זה הצלחתי להקים “אולפן” קטן אצלי בבית שכולל כרטיס קול מיקרופון כל הגיטרות שלי והכל, וזה מספיק לי כדי להקליט את המוסיקה שלי, אם אני צריך תופים אני כמובן פונה לאולפן של המרצה אושיק ניזרי, שהוא נהדר בלי קשר.״

באלבומו החדש, אסט בן ה- 22 מתמלל ומלחין את המלנכוליה של התת מודע הישראלי. השילוב בין אסתטיקת הלואו-פיי האופיינית, לסטנדרט הפקתי מלוטש מתמיד, מניב שילוב של סינתים חזקים, פרקשן מדויק וליריקה רפטטיבית הנשענים על ביט עבה. “תבוסות” הוא אלבום קונספט אשר כל שיר בו עוסק בהיבט אחר של התמודדות עם כשלונות והפסדים יומיומיים. הריליס הזה קובע את אסט כחדשן שמייצר גשר בין חיי הלילה התוססים של תל אביב עם סצנת הסינגר/סונגרייטר הישראלית הפעילה.

אחרי קמפיין ארוך ומוצלח שקידם את אלבומו הקודם “Goodbye”, שכלל הופעות באינדינגב, השתתפות בפסטיבל תרבות יהודית בקראקוב וחימום לביץ’ פוסילז בבארבי, אסט חוזר מהפסקה קצרה אותה הקדיש להקלטת אלבומו החדש שישוחרר כתקליט, ויגובה בסיבוב הופעות ישראלי ואירופאי עם עדיאל גולדמן על מכונת תופים.

להאזנה לאלבום:


השקת האלבום תתקיים ב- 4.10 (צאת יום הכיפורים), מועדון הפסאז’,(לאיוונט לחצו כאן), רגע לפני, ב1.10 תוכלו לתפוס אותו בתקלוט מיוחד ברצועה של BPM בתדר.
לעמוד הפייסבוק של ניב אסט לחצו כאן.

 גם אתם שואפים להקליט באופן מקצועי בבית? לכל הפרטים על מסלול אולפן ביתי לחצו כאן.