היוצר, המפיק והמרצה ברוך בן יצחק (רוקפור) יעביר סדנת הפקה במכללת BPM

 

ברוך בן יצחק הוא אחד האמנים והמפיקים הגדולים והנחשבים של הרוק הישראלי. מי שהקים את להקת “רוקפור” ואחראי על הפקת רוב אלבומי ההרכב שזכה להצלחה אדירה בארץ וגם בחו”ל, וכן עבד עם עשרות יוצרים ישראלים, משמש כיום כמנטור במסלול ה- BSP, מסלול הדגל להפקת ויצירת מוזיקה ב- BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה. לרגל פתיחת מחזור חדש במסלול, יוכלו יוצרים ומפיקים בתחילת דרכם להגיע לסדנת אמן מיוחדת עם בן יצחק ולשמוע על תהליכי ההפקה, הכתיבה והיצירה. הסדנא תתקיים ביום שלישי, 30.9 ב- 19:00 אצלנו בBPM ,בן אביגדור 3 ת”א
כניסה חופשית בהרשמה מראש בטופס ההרשמה בתחתית העמוד.

הרזומה האמנותי של בן יצחק הוא מהמכובדים והמרשימים בארץ- בשנת 1988 הקים את להקת רוקפור, שהוציאה עד היום 13 אלבומים סה”כ, בשפות עברית ואנגלית. אלבומה האחרון של הלהקה, Too Many Organs, יצא בשנת 2013.

כמפיק מוזיקלי, בן יצחק הפיק כמעט את כל אלבומיה של רוקפור, לצד אלבומים רבים של אמנים ישראלים ולהקות ישראליות. בין היתר, שלושת האלבומים של אלקטרה, את האלבום “קומוניקטיבי” של נינט, וכן אלבומים של אפרת בן צור, תעני אסתר, בוגרי BPM סאן פדרו, נדב קדמון, נאג’ חמדי ועוד.

בשנת 2001, שני אלבומים בהפקתו זכו להכלל ברשימת עשרת האלבומים הטובים של השנה מטעם מגזין הרולינג סטון – Superamarket של רוקפור, לצד אלבומו של שי נובלמן.

בן יצחק הוא חלק מנבחרת מכובדת של מרצים ביניהם עופר מאירי, יוסי פיין וגל פדה המשמשים כמנטורים במסלול ה- BSP360, המסלול המקצועי והמקיף בישראל ללימודי יצירת והפקת מוזיקה של מכללת BPM.
שימו לב – ההרשמה לסדנא נסגרה. נתראה בסדנאות הבאות!
לא תתאפשר כניסה למאחרים-הסדנא מוקלטת ומוסרטת.

 

רוצים גם אתם להכיר וללמוד את כל מה שצריך בשביל להיכנס לתעשיית המוסיקה? הרשמו למסלול BSP