בוגרי BPM מתקלטים ומפיקים את הפסטיבל הענק Trance Energy כנרת

אין גאווה גדולה יותר עבורנו מאשר לצפות בחבורה של בוגרי BPM, עובדים יחד על מנת לקדם את תרבות הטראנס והמוזיקה האלקטרונית בישראל ולקחת אותה צעד אחד קדימה. פסטיבל “טראנס אנרג’י כנרת”, בו נוטלים חלק בהפקה, ארגון ותקלוט לא פחות מ- 8 בוגרי BPM במסלולי ה- EMP ליצירת והפקת מוזיקה אלקטרונית וקורס DJ יתקיים ב 12-13.9 לחופי הכינרת ויציע ליינאפ עשיר, נוף עוצר נשימה ומחיר שווה לכל כיס. מי צריך את איביזה?

בזמן שאירועי מוזיקה בינ”ל רבים, שאמורים היו להתקיים בארץ בוטלו, הפך הפסטיבל, שיתקיים בחוף לבנון לאירוע חשוב עוד יותר, שיאפשר לכל חובבי ז’אנר הקלאב טראנס/יורו טראנס ליהנות מאירוע ברמה גבוהה וללא מטרות רווח, מחיר הכרטיס, שימו לב: 40 ₪ בלבד!

על העמדה כאמור תוכלו למצוא את בוגרי BPM המוצלחים:

ערן כץ ורונן וייס (Fantastic2) – בוגרי מסלול EMP
דויד גרינשטיין וירון קצב (KGProject) – בוגרי מסלול EMP
איתן פינטו ושגיא יששכר (Vender & saGUi) – בוגרי מסלול EMP
מיכה מנדל (Men-D) – בוגר מסלול EMP
גבריאל רחמים (Dj Archangel ) – בוגר קורס DJ

עוד בליינאפ: DJ Benno, Vaitor (B2B Johnny), Itsik Aviv (B2B Archangel), Sigal Cohen, N00bz

http://www.mixcloud.com/F2/fantastic2-trance-energy-kinneret-wake-up-day-2/

 

ערן כץ (fantastic2) שמסיים ממש בימים אלה את לימודיו במסלול EMP ,מספר על ההתארגנות לאירוע: “התחלנו ממש בקטן, תכננו מסיבה לכמה עשרות אנשים ולאט לאט האירוע צמח למימדים גדולים הרבה יותר. הליינאפ נבנה בהזדמנות מפה לאוזן, ואחד הזמין את השני לתקלט”

איך קרה שיתוף הפעולה עם שאר בוגרי המכללה?
“את חלק מהדיג’יים הכרתי בפסטיבל הקודם שערכנו וחלק הכרתי במסיבות. לאט לאט התגבשה קבוצה שעובדת יחד ואנחנו רואים את האירוע הזה כהזדמנות לקדם את כולנו”.

אתה נמצא ממש בימים האחרונים ללימודים שלך במסלול EMP, כיצד אתה מרגיש שהם תרמו לך?
“התקופה שלי במכללה הייתה מדהימה, למדנו המון. למעשה התחלתי מאפס. אם אני מאזין לחומרים מוקדמים שיצרתי לפני כן בקיובייס לעומת מה שאני יוצר היום, עם כל הידע שקיבלתי, אני מבין את ההבדל והוא עצום”.
לעמוד האיוונט בפייסבוק לחצו כאן.
לכל הפרטים על מסלול EMP לסאונד והפקת מוזיקה אלקטרונית לחצו כאן.