BPM מחתימה אתכם בסוכנות הפאבלישינג המובילה MMG ובלייבל RAVE!

שיתוף הפעולה בין BPM, המכללה של תעשיית המוזיקה לבין חברת הפאבלישינג הבינ”ל המובילה MMG (מדיה מן גרופ) שהחל בסדרת השואוקייסים שערכה המכללה עולה מדרגה: מעכשיו הסטודנטים והבוגרים של BPM ויצירותיהם, יכולות להיות חלק מקטלוג המוזיקה הענק ש- MMG בונה בתחום ה-EDM בלייבל RAVE! ההזדמנות הראשונה לייצוג בכנס ה-ADE הקרוב כבר בפתח ואתם מוזמנים לשלוח את הקטעים שלכם.

עידן חונה ויריב עציון, שותפים ומנהלי המכללה: ” BPM שמה לה למטרה לקדם את הסטודנטים והבוגרים בכל דרך אפשרית, כך שיוכלו לפרוץ ולהשיק קריירות מקומיות ובינ”ל מצליחות, ושיתוף פעולה מסוג זה עם חברה בסדר גודל של מדיה מן גרופ הוא כלי נפלא עבורנו ועבור היוצרים שאנו מטפחים כאן, כדי לגרום לכך שיכירו אותם ברחבי העולם”.

MMG-BPM

למי שטרם יצא לו להכיר, מדיה מן גרופ בע”מ הוקמה בשנת 1993. החברה מייצגת בישראל את זכויות היוצרים של חברות ענק כדוגמת : , UNIVERSAL ,BMG ועוד.

במדיה מן גרופ תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת את כל צרכי המוסיקה והזכויות : ייעוץ ורשיונות לשימוש במוסיקה לסרטים ולפרסומות , מוסיקה מסחרית , מוסיקת ספריה והכי חשוב מיטב המוחות בעולם המוסיקה בישראל. למדיה מן גרופ, בבעלות רן גפן ליפשיץ, יש סניפים ברחבי העולם : יוון , טורקיה , הונגריה ,בולגריה ועוד.

החברה חרתה על דגלה לתת מענה הולם ומקצועי לאמנים ישראלים שיוצרים מוסיקה בינלאומית ולקדם אותם ברחבי העולם. בחברה נמצאים אנשי מפתח בתעשיית המוסיקה הנותנים פתרון כולל לאמנים אלה : פיתוח קריירת האומן , ניהול ויח”צ, בוקינג בינלאומי , החתמת האומן בחברות תקליטים בינלאומיות , טיפול בזכויות היוצרים של האמן ובאופן כללי קידום האמן הישראלי ברחבי העולם.

גבי ביטון, מנהל הקריאייטיב של MMG רואה גם הוא חשיבות בשת”פ עם המכללה: “מכללת BPM הוכיחה את עצמה כמוסד לימוד מוסיקלי איכותי עם שיטות לימוד מתקדמות. המכללה מוציאה אמנים צעירים ומוכשרים עם כלים מקצועיים שיכולים להביא אותם גבוה, ויש לכך לא מעט הוכחות בשטח. מנהלי המכללה ידועים ומוכרים בתעשיית המוסיקה וצוות ההוראה שהם בוחרים הוא מהטובים במדינה. לאחר חשיבה של ימים ארוכים ביחד, הגענו למסקנה משותפת שביחד אנחנו יכולים לתת מענה כללי ומקיף לבוגרי ולתלמידי המכללה”.

SHOW-BPM

למה יכולים לצפות האמנים שייכנסו לקטלוג שלכם?
“אנחנו באים לתת מענה מקצועי והולם לאמנים ישראלים שבתחילת הדרך אינם מכירים את רזי זכויותיהם . שת”פ זה ייתן לאומן המתחיל את כל הכלים הדרושים להגיע לאוזניים מקצועיות ברחבי העולם כאשר הוא יקבל את הייעוץ המקצועי והאיכותי ביותר ממיטב אנשי המוסיקה בארץ ויוכל להיכנס למשפחת מדיה מן גרופ ו-BPM באהבה”.

ההזדמנות הראשונה שלכם לקבל חשיפה באמצעות השת”פ כבר כאן – בחודש אוקטובר ייסעו נציגים של המכללה ומדיה מן גרופ לכנס ה-ADE השנתי, וייקחו איתם את המיטב שיש ליוצרי ה-EDM שלנו להציע.
אם אתם מעוניינים שהיצירה שלכם תהיה איתם על המטוס, מלאו אחר ההוראות ושלחו חומרים עד ל 30.9.
הוראות:
ניתן להגיש יצירות בסגנונות: EDM, Techno, Tech house, Deep House, Trance (לא פסיכאדלי).
ניתן להגיש עד 3 קטעים מקוריים גמורים (לא דמו ו- UNRELEASED), ויש לצרף לינק לשמיעה ישירה + אפשרות הורדה, איכות 320Kbps MP3.
יש לצרף EPK מסודר בהתאם למדריך המצורף כולל לינקים לרשתות חברתיות.
את החומרים יש לשלוח לכתובת המייל : [email protected]
בהצלחה!