Lemonchill Or בוגר BPM, יתקלט באירוע הענק של Juno Reactor ואורפנד לנד!

מכללת BPM נרגשת להזמין אתכם למפגש הטיטאנים! האירוע הענק צפוי להתקיים בירושלים ב-21.8 כאשר שני עולמות ייפגשו לראשונה על במה אחת בגן העצמאות: Juno Reactor אבי המוזיקה האלקטרונית והטראנס והרכב המטאל הישראלי המצליח בעולם “אורפנד לנד”, שרק השנה זכה בתואר הנחשק “להקת הגלובל מטאל הטובה בעולם”.

ג’ונו ריאקטור יוצר מעל שני עשורים ואחראי בין השאר לפסקולים המסחררים של שלושת סרטי “מטריקס”.
ההרכב הספיק להופיע על במות הפסטיבלים הגדולים, כאשר המופע משלב להקה מטורפת המורכבת מגיטריסטים, מתופפים אפריקאים, זמרות ורקדנים.
על אותה הבמה יעלו אורפנד לנד להקת המטאל הישראלית המצליחה בעולם. הלהקה מוכרת במיוחד בכך שהמציאה ז’אנר חדש המשלב מוזיקה אתנית עם דיסטורשן כבד ומלודי. אורפנד לנד מכניסה את ירושלים לסבב הפסטיבלים הבין-לאומי שלה שכלל כבר יותר מ40 מדינות.

 
קרדיט צילום: עמי בורשטיין

באירוע הענק יתקלט מול אלפי אנשים עידן אור (Lemonchill), בוגר מסלול סאונד והפקה שהספיק להוציא כבר אלבום שני וחתום בלייבל צרפתי נחשב.
על עידן סיפרנו לכם כאן ממש לפני מספר חודשים.


אם זה לא מספיק, קובי פרחי, המקים והסולן של אורפנד לנד דאג לצלם טיפ ייחודי עבור הסטודנטים של BPM, בו הוא חושף מעט מהסוד שהביא להצלחה הגדולה:

המופע יתקיים כאמור בגן העצמאות בירושלים ב21.8 בשעה 19:00, ובהפקה מבטיחים לנו חווייה מוזיקלית, עם סאונד, אפקטים ותאורה שלא נראו במחוזותינו!
הכניסה חופשית!

רוצים גם ללמוד במכללה המובילה למוזיקה ולהנות ממגוון הטבות לסטודנטים? לחצו כאן.