תחרות הזמר-יוצר הארצית של BPM: הזוכים!

במהלך חודש אפריל התנהלה בעמוד הפייסבוק של BPM, המכללה של תעשיית המוזיקה תחרות הזמרים-יוצרים הגדולה, בה שפטו המרצים במסלול הזמר-יוצר במכללה: קורין אלאל, עופר מאירי, שרון מולדאבי וגיא בן צבי.

מאות יצירות איכותיות הוגשו לתחרות, ובימים האחרונים האזינו השופטים לכולן על מנת לבחור את השלישייה המנצחת, וכעת לאחר שקלול התוצאות, הגיע הזמן להכריז על הדירוג הסופי:

הזוכה הגדולה במקום הראשון:

Gitla – Teeth And Bones
השופט שרון מולדאבי: “הרגע בו הקול שלה נוחת לראשונה באוזניים הוא בלתי נשכח. שיר מושלם של נשמה צעירה עם עיניים קרועות לעולם, ויש בו הוד, ישירות וצלילות גם של נשמה עתיקה. מופלא!”

השופט עופר מאירי מוסיף: ” הדבר הראשון שבלט לי בשיר זו השירה המעולה שמזכירה לי מלא דברים שאני אוהב כמו ג’וני מיטשל וביורק. אהבתי גם את הפשטות של העיבוד החליל ניחוחות של שדות ירוקים ומרחבים פתוחים והשירה הכל כך מרגשת”

כמנצחת הגדולה Gitla זוכה במלגת לימודים בשווי 10,000 ₪ למסלול הזמר-יוצר ב-BPM, וכן הפקת סינגל והפצתו ע”י Linktone!
במקום השני:

Eden Hermony – So Much To Say
השופט עופר מאירי: ” מאוד אוהב את הלחן הזה . שיר עם פוטנציאל להיות להיט ועדיין שומר על איכות”.
קורין אלאל מוסיפה: “המילים יפות מאוד. השיר מדויק וזורם יפה”

עדן זוכה במלגת לימודים בשווי 5,000 ₪ למסלול זמר-יוצר ב- BPM וכן במיקרופון מקצועי מתנת “חלילית”
במקום השלישי:

Highways – Yariv Perelmuter

השופט גיא בן צבי: “ברגע ששמעתי את highways, מיד נזרקתי להרגשה של מרחבים פתוחים. השילוב של הלחן והטקסט השאיר בי רושם רב גם אחרי שהשיר הסתיים. שיר מסע נפלא”

השופט קורין אלאל מסבירה את הבחירה בשיר: “שיר מרגש!!! השירה המילים והלחן מדברים!”

יריב זוכה במלגת לימודים בשווי 2,000 ₪ למסלול הזמר-יוצר ב BPM
לצד עבודתם של השופטים, גם הגולשים הצביעו עבור היצירות שהם אהבו במיוחד, ועל כך ניתן פרס “חביב הקהל” –
גל מליקין – שיר לאהבה קיבל את מס’ ההצבעות הרב ביותר, והוא זוכה במקלדת שליטה של AKAI מתנת “חלילית”!
כמה מילים על מסלול הזמר-יוצר בו ילמדו הזוכים שלנו: מסלול הזמר-יוצר שהושק השנה שם את האמן במרכז ויאפשר לכל סטודנט ולפתח את סגנונו האישי והייחודי, החל מגיבוש הרעיון הגולמי של השיר ועד להגשתו בהופעה חיה או באולפן הקלטות. זאת תוך מפגשים (חלקם אחד על אחד) עם יוצרים מובילים, לימודי תיאוריה לצד לימודים מעשיים, ידע בהפקה ובהתנהלות בתעשיית המוזיקה. בין המרצים במסלול – קורין אלאל, עופר מאירי, יהוא ירון, נועה למברסקי (J.Views ) דניאלה ספקטור, שרון מולדאבי, עידו לדרמן, לואיזה קאהן (Terry Poison) ועוד.

מכללת BPM, וצוות השופטים והמרצים רוצים להודות לכל היוצרים אשר הגישו את שיריהם לתחרות. הוכחתם שיש בארץ יצירה איכותית, חיה ובועטת, ובשל כך מלאכת השיפוט לא הייתה פשוטה כלל. ברכות חמות לזוכים!