גל (Megaloman) כהן ממסלול BSP ממשיך לצבור תאוצה וחותם בלייבל נחשב

גל (Megaloman) כהן ממסלול BSP ממשיך לצבור תאוצה וחותם בלייבל נחשב
לפני שנה סיפרנו לכם על גל יוסף כהן, ממסלול BSP והפרויקט המוזיקלי שלו Megalomaniac שהיה אז בתהליך הפקה של פרויקט בהשתתפות אמנים שונים שמטרתו הייתה לחבר בין מוזיקה אלקטרונית (EDM, Pop ועוד) לבין ז’אנרים שונים.
בשנה האחרונה המשיך Megaloman להתפתח מבחינה מוזיקלית, ולפתח את הקונספט האמנותי שלו, כפי שהוא מספר: “אחד הקונספטים והאלמנטים הבולטים ביותר שימצאו אצלי בריליסים הקרובים שיצאו הוא השילוב של כלים חיים, סגנונות שונים ומקצבים בז’אנר הזה שאני נוטה ליצור שזה Edm. מי שמכיר את הקטעים שלי סביר להניח שיתקל במילים כמו “כפרה” “נשמה” ושאר מילות החן הישראליות. אני מכניס אותן ב”חורים” קטנים בשיר, סתם כעוד מרכיב נחמד לקהל הישראלי שהוא היחידי שיבין למה קוראים לEP- החדש שלי בלייבל Make You Move Kaprot EP- Pop Rox ובריליס דאבסטפ החדש שלי שיצא לא מזמן שנקרא “Kapra” אך אל נא תתבלבלו מהשמות, לא עשיתי שיתוף פעולה עם עומר אדם אני פשוט ישראלי גאה”.
הזכרת את הלייבל שחתמת בו, איך זה מרגיש להיות מוחתם בלייבל בינ”ל?
“שמחתי מאד כשהחתימו אותי בלייבל Pop Rox מאחר ואני מאד מעריץ את האומנים שחתומים שם. אומנים כמו afrojack, will sparks ,TJR ועוד רבים וטובים. זה מדהים בשבילי בשלב הזה. בסופו של יום המטרות שלי מאד ברורות לי והתברכתי בקבוצה של אנשים שנמצאים שם בשביל לפרגן כשצריך.כרגע אני עובד בין היתר על טרק חדש בשיתוף פעולה ביני לבין אחד ההרכבים האהובים עליי בארץ tetrix bass ועוד כמה הפתעות יפות שכבר בדרך והולך להיות חם חם חם!”
אנחנו גם נציין, שבמסגרת שיתוף הפעולה בין BPM לבין פרויקט BalconyTV, גל גם עבד על צילומי הקליפ של בלקוני עם לא אחרת מאשר מארינה מקסימיליאן בלומין, ואת התוצאות תראו בקרוב.
גל, עכשיו כשאתה כבר באמצע השנה השנייה שלך במסלול ה- BSP, מה אתה יכול לומר על התרומה של הלימודים במכללה להתפתחות האמנותית שלך?
אין בארץ מכללה כמו Bpm. מהר מאד אתה מבין ומרגיש שאתה בין חברים ולא רק בין מורים ומנהלים ומבחינתי זה אחד הדברים החשובים ביותר ובכלל זו סביבה תומכת ומפרגנת. זה אחד הדברים הכי חשובים שיש כשאתה בתחילת הקריירה וכשאתה מקבל את זה באופן אישי זה מאד חשוב. מעבר לזה כשאתה לומד מאנשים כל כך מוערכים ומקצועיים בתעשייה זה משנה לך את הפרספקטיבה לגבי הרבה דברים בתהליך היצירה,הפקה ובכלל. היה מדהים גם להיות שותף לערב שואוקייס – edm שהמכללה הפיקה שזה עוד אלמנט חשוב והוא הזדמנויות. אני זוכר את היום שהתחלתי ליצור פריסטים של סקרילקס ודד מאוס בקורס סינטזה ובבית הרגשתי שזה כל כך מדהים ומחזק לדעת שיש לך כוח ליצור את כל מה שעובר לך בראש ולא רק לשבת ולחשוב “איך הוא עשה את זה?”. אני גדלתי וממשיך לגדול במכללה שהיא מבחינתי הבית”

https://www.facebook.com/MegalomanMusic