ברוך בן יצחק (רוקפור) מצטרף כמנטור במסלול BSP

סטודנטים יקרים – תכירו את המנטור החדש שלכם: הגיטריסט, הזמר והמפיק מוזיקלי ברוך בן יצחק מ”רוקפור” מצטרף לנבחרת המרצים של BPM במסלול ה-BSP וילמד אתכם את כל רזי ההפקה המוזיקלית מנסיונו העשיר בתעשיית המוזיקה הישראלית והבינלאומית.

הרזומה האמנותי של בן יצחק הוא מהמכובדים והמרשימים בארץ – בשנת 1988 הקים את להקת רוקפור, שהוציאה עד היום 13 אלבומים סה”כ, בשפות עברית ואנגלית, האחרון יצא בשנת 2013 בשם TOO MANY ORGANS.. רוקפור יוצגה בין היתר ע”י הלייבל האמריקאי Rainbow Quart.

הלהקה הופיעה תקופות ארוכות ברחבי ארה”ב ובאירופה, השתתפה בפסטיבלים רבים כמו”South by Southwest” ‏, “North by Northeast”, “Halifax Pop Explosin” שימשה כמופע החימום ללהקת “דייב מת’יוס בנד” וחלקה במה אחת עם להקות כמו “בלונדי” ו”The B-52’s”. ומופיעה באופן קבוע עד היום.

בתחילת 2007, זכה בן יצחק עם הלהקה בתחרות בינ”ל שקיים דיוויד גילמור לזכרו של סיד בארט, חברו ללהקת פינק פלויד. בתחרות הוזמנו הרכבים מרחבי העולם לשלוח גרסה מקורית לשיר “Arnold Layne”, שירם הראשון של פינק פלויד. שלוש הגרסאות הטובות ביותר הועברו לדיוויד גילמור, שיחד עם דייוויד בואי וריצ’רד רייט, בחרו בגרסתם של רוקפור כגרסה הטובה ביותר‏.

כמפיק מוזיקלי, ברוך הפיק כמעט את כל אלבומי הלהקה ועוד אלבומים של אמנים רבים- האלבום קומוניקטיבי של נינט, שלושת האלבומים של אלקטרה,שי נובלמן,אפרת בן צור, תעני אסתר, סאן פדרו, נדב קדמון, נאג’ חמדי ועוד.

בשנת 2001, שני אלבומים בהפקתו זכו מטעם מבקרים של הרולינג סטון להיכלל ברשימת עשרת האלבומים הטובים של השנה (אחד האלבומים היה של רוקפור, SUPERMARKET והשני של שי נובלמן( בשנת 2013- כתב מוזיקה לסרט “פרדייז קרוז” של מתן גוגנהיים, קופרודוקציה ישראלית-צרפתית בכיכובו של עוז זהבי.

בן יצחק מצטרף לגלריה מכובדת של מרצים ביניהם עופר מאירי, חיים לרוז, יוסי פיין וגל פדה המשמשים כמנטורים במסלול ה- BSP360 , המסלול המקצועי והמקיף בישראל ללימודי יצירת והפקת מוזיקה.

לפרטים נוספים על מסלול ה BSP לחצו כאן