עומר סנש

עומר סנש - מכללת BPM

עומר סנש

מרצה אורח בקורס רדיו

עומר סנש – שדרן ועורך בגל”צ, מדריך ויזם בתחום הרדיו, עובד בחברת Audio Waves. מלמד מ-2011 בקורס הרדיו של מכללת BPM.

אחד הפרויקטים הכי גדולים שלו עד כה היה הקמת “רדיו הקצה” יחד עם קוואמי ונדב רביד. מה שהתחיל כניסוי רדיו משוגע ושאפתני עם חברים מגלי צה”ל, הפך ברבות הימים לתחנת רדיו פעילה ומוערכת, המעמידה סטנדרטים חדשים של רדיו אינטרנטי ישראלי, ומשודרת 24 שעות ביממה מקמפוס מכללת BPM.

בנוסף, היה שותף בהקמת פרויקטים רדיופוניים שאפתניים כגון אולפן הרדיו של הבר “תדר” בתל אביב, הקמת מערכת השידור וקווי השידור של ניידת קול הקמפוס בתוך פולקסוואגן וינטאג׳ משופצת, שידורים ישירים מן המדבר בפסטיבל ״אינדינגב״ ועוד.

אחרי שהספיק לשדר רצועות מוסיקה ותכנית יומית בתחנות כמו רדיו תל-אביב ו-ECO99fm, חזר לבית הרדיופוני הראשון שלו, גלגלצ. בעתיד הוא מקווה שבמסגרת עבודתו ב- Waves Audio יביא לפיתוח של כלים שישנו את הדרך שבה פועלים אולפני רדיו ואת הנגישות למודלים חדשים ומתקדמים של קונסולות רדיו.

במסגרת קורס הרדיו של BPM, עומר ילווה את הסטודנטים בתהליך ההתאקלמות באולפן רדיו אמיתי המשדר בשידור חי, ידריך אותם בתפעולו ויכול לתת רקע טכני מעמיק ומתקדם יותר לסטודנטים שמעוניינים להרחיב את היריעה בצד הטכני של העשייה הרדיופונית.

 עומר מאמין בהבאת היופי והקסם של הרדיו למקומות לא טריוויאליים. להפיץ את הבשורה של מוסיקה מעניינת, לא צפויה ופורצת גבולות למקומות חדשים. לסקרן ותמיד לפתוח לקהל חדש את האוזניים באמצעות שימוש בגורם האנושי המתווך, החם והמחויך שהרדיו יודע להיות.

קורסים

שם קורסמשך הזמן
קורס רדיו ופודקאסטים14 מפגשים של 3 שעות אקדמיות, אחת לשבוע (סה"כ 3 חודשים)